همان اندازه که گروههای متمرکز میتوانند مفید باشند، به همان اندازه هم نتایجی که از آنها عایدتان میشود باید به طرزی روشنبینانه گردآوری شوند. یادتان باشد اطلاعاتی که از گروههای متمرکز به دست میآورید معمولا بیشتر منفی هستند تا مثبت. چرا که نمونهگیری از عقاید معمولا کم است، یک گروه متمرکز، نشانگرهایی برای حقایق تلخ ارائه میدهد. نشانگرها میتوانند به حقایق منجر شوند اگر شما (دست کم در دو یا سه دوره) گروههای متمرکز را آزمایش کنید و نتایج همانندی عایدتان شود.
گروههای متمرکز به ویژه در زمینه تعیین سطح بالای هوشیاری نسبت به تولیدات، خدمات یا سوداگران بسیار مفید است. اگر کار را نزدیک به اواخر لیست به پایان برسانید، این نشانگریست بر این که شما مشکلپسند دارید.
تحقیقات مناسب میتواند شما را از خطر از این شاخه به آن شاخه پریدن حفظ کند. میتواند برنامه ارتباطات شما را بیشتر مشخص کند پیام شما را درستتر به مقصد برساند. اما شرکتی که به طور منظم آمار میگیرد و هرگز تبلیغات نمیکند همان اندازه کار اشتباهی میکند که شرکتی بدون آمارگیری تبلیغات میکند.
برای آمارگیری و تحقیق، برنامهریزی کنید. بودجه برایش صرف کنید. برنامه زمانی به آن بدهید و یک ضربالعجل کافی برایش در نظر بگیرید تا نتایج مطلوب تبلیغاتتان را یک جا آورید. تحقیقات به روش درست، بازدهی باورنکردنی و نتایج ملموسی خواهد داشت که باید تبلیغات شما را بهبود بخشد.
تنها چیزی که در تبلیغات ثابت میماند، تغییر میکند. در جامعه تکنولوژی پرسرعت امروز، زندگی ما هر روزه دستخوش هزاران عامل است. حوادث، اقتصاد، دانش و… ما را تحت تاثیر قرار میدهند.
حتی رسانه به خودی خود بر ما اثر میگذارد. و شما از صبح امروز تا فردا، دگرگون میشوید.
آیا جای تعجب دارد که چرا تبلیغات باید پیوسته از این مورد تاثیر پذیرد؟ آنچه که دیروز کارآمد است، فردا به کار نمیآید. به همین خاطر است که مخاطبانی که به تبلیغات پاسخ میدهند بسیار گرانقدرند.
در اوایل دهه 1970، کارخانه ماشینسازی آمریکایی، ماشینهایی ساخت که از جانب عموم مورد تقاضا هستند: بزرگ و کم بازده. در هر حال، حوادثی مانند بحران نفت و استراتژیهایی مانند از رده خارج کردنهای برنامهریزی شده، و خرید عمومی آمریکایی دستخوش تغییر شدهاند. ماشینهای خارجی با بازدهی بالاتر و کوچکتر اکنون طرفدارهای بیشتری دارند. حتی با این که کارخانههای ماشینسازی آمریکایی تبلیغات خود را وسعت بخشیدهاند، پیامشان همان پیام قدیمی مانده است.
دیگر کسی طرفدار ماشینهای بزرگ نیست. دیترویت باید تمام تبلیغاتش را مانند خط تولید خود تغییر دهد.
نه تنها مخاطب شما میتواند تغییر کند، بلکه رسانه تبلیغاتی شما هم ممکن است تغییر کند. زمان زیادی از رادیوی AM که بر خطوط امواج رادیویی حکمرانی میکرد، نمیگذرد. رسانه، تقاضای پرداخت حق عضویت برای مخاطبان خود را میکرد زیرا مخاطبانی داشت که حمایتش کنند. اما هر چه مردم بیشتر به سمت FM سرازیر شدند، AM سهم کمتری در بازار پیدا میکرد. اکنون نقشها تعیین شدهاند و FM سلطان مجموعه فرکانسهای رادیویی است.
جایزه انجمن چاپ دیجیتال اروپا به چاپگر لارج فرمت Agfa’s Oberon RTR3300
تکنولوژی چاپ دیجیتال: نرم افزار گردش کار برای رشد عملکرد پایدار
تکنولوژی چاپ دیجیتال: نرم افزار گردش کار برای رشد عملکرد پایدار و بر اساس تقاضا
تبلیغات ,تغییر ,متمرکز ,گروههای ,کم ,اندازه ,گروههای متمرکز ,شما را ,که از ,همان اندازه ,که به
درباره این سایت